a

a

niedziela, 22 stycznia 2017

Smutek

       W życiu każdego człowieka są okresy radości i smutku niestety w moim nastał ten drugi :-(. Pewnie ktoś się zapyta dlaczego, więc powiem na wstępie że moja mama umarła 2 miesiące temu. Nie jest łatwo ale jak to mówią " śmierć jest jedyną sprawiedliwością na tym świecie " i każdego dosięgnie wcześniej lub później. Przez pierwszy miesiąc kompletnie nie mogłem sobie znaleźć miejsca a myśli krążyły wokół jednego. Poczułem że muszę coś zrobić, zająć się czymś i wtedy pomyślałem że przeleję to co czuję na blachę i druty. Rzadko wiem jak ma wyglądać wisiorek lub kolczyki przeważnie ich wygląd zmienia się w trakcie tworzenia ale w tym przypadku od razu wiedziałem, że ma to byś drzewo z opadającymi liśćmi.









 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz